Toggle Nav
Winkelwagen
Minicart USP
minicart_usp

Zonder omwegen en super vers!

Veelgestelde vragen

Algemeen

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor onze brievenbuspakketten bedraagt € 3,95. Voor onze postverzenddozen (20 tulpen of meer) betreffen de verzendkosten € 5,95. Let op: voor iedere bestelling worden aparte bezorgkosten berekend.
Kan ik ook tulpen naar het buitenland sturen?
Wij bezorgen in Nederland en België. Het is bij ons helaas nog niet mogelijk om tulpen in andere landen te laten bezorgen.
Hoe kunnen jullie 7 dagen vaasleven garanderen?

Onze tulpen komen rechtstreeks van onze eigen kwekerij en worden dagelijks vers geoogst. De omloopsnelheid is hoog en de keten is kort. Dit betekent doorgaans dat de tulpen binnen 24 uur na oogsten bij jou thuis in de vaas staan. Door de keten kort te houden dragen we tevens ons steentje bij aan het milieu. Daarnaast kunnen we hierdoor een scherpe prijs bieden.

Hoe worden mijn bestelde tulpen verpakt?

We verzenden de door jou bestelde tulpen in speciaal ontworpen cadeauverpakkingen. De cadeauverpakkingen zijn zo ontworpen dat de tulpen tijdens transport in topconditie blijven. Als je 12 tulpen besteld verpakken we deze in onze brievenbuspakketjes. Wanneer je 20 tulpen of meer besteld zullen de tulpen per bos van 10 stuks bij elkaar worden verpakt in speciaal op maat ontworpen postverzenddoos.

Hoe kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen aan mijn bestelling?
Je kunt voor iedere bos tulpen die je besteld een aparte boodschap toevoegen op de productpagina. Wanneer je een keuze hebt gemaakt voor het aantal tulpen dat je graag wilt bestellen kan je vervolgens een persoonlijke boodschap toevoegen aan je bestelling. Wanneer je tulpen besteld voor meerdere ontvangers kun je dus voor iedere ontvanger een aparte boodschap toevoegen.
Hoe activeer ik mijn kortingscode?

Je kunt je kortingscode verzilveren in de laatste stap van het bestelproces. Op deze pagina dien je een betaalmethode te kiezen, maar heb je ook de mogelijkheid om je kortingscode in te voeren. De korting zal vervolgens worden berekent over de bestelde bloemen.

Werkt de code niet? Het kan zo zijn dat de code is verlopen, of dat deze code al eerder is gebruikt. Als dat niet het geval is, neem dan contact met ons op. We willen er natuurlijk zeker van zijn dat je geen leuke korting misloopt!

Bestelling

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je kunt je bestelling volgen via de track & trace-link. Je ontvangt deze van ons per e-mail nadat we je pakketje hebben verzonden. Je kunt deze link volgen vanaf het moment dat onze pakketbezorger Packs het pakket in behandeling heeft genomen.

Kan ik mijn bezorgadres nog wijzigen nadat ik heb betaald?

Ja, wij kunnen het bezorgadres en de verzenddatum nog aanpassen. Stuur direct een mailtje naar klantenservice@tulpen.nl en we passen de gegevens gemakkelijk voor je aan. Je ontvangt dan van ons een bevestiging dat je bestelling aangepast is.

Kan ik mijn bestelde tulpen retourneren?

Nee, dat kan niet. Tulpen zijn een versproduct. Het is daarom helaas niet mogelijk om je bestelling te retourneren. Wanneer je niet tevreden bent over je bestelling, neem dan contact op met ons via klantenservice@tulpen.nl.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Ja, dat kan. Als je je bestelling wilt annuleren is het belangrijk om zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op te nemen. Omdat we je bestelling vrijwel direct in behandeling nemen, kan het zijn dat we toch al bezig zijn om je order te verwerken. 

Betaling

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Naast iDEAL kun je bij ons ook met Bancontact, PayPal, Creditcard en zelfs Apple Pay betalen.

Sturen jullie een factuur mee met de tulpen?

Nee, we sturen geen factuur mee met de tulpen. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat de ontvanger deze te zien krijgt. Je kunt de factuur als pdf-bestand downloaden wanneer je ingelogd bent in je persoonlijke account.

Bezorging

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wanneer je vóór 12.00 uur bestelt, worden de tulpen doorgaans de volgende dag bezorgd. Wanneer je de tulpen op een andere dag bezorgd wilt hebben, kun je dat aangeven bij je bestelling
Wie bezorgt mijn pakketje?
De bezorging van al onze pakketten wordt verzorgd door Packs. Packs is gespecialiseerd in het bezorgen van verse producten zoals bloemen. Je hoeft je dus geen zorgen te maken of je tulpen wel goed aankomen!
Wat als de ontvanger niet thuis is?
Wanneer de ontvanger niet thuis is zal onze pakketbezorger proberen het pakketje af te geven bij de buren. Wanneer de buren ook niet open doen, krijgt de ontvanger een briefje op de deurmat waarop een nieuwe afspraak kan worden gemaakt. Voor de bezorging van onze brievenbuspakketjes hoef er niemand thuis te zijn.
Waarom bezorgen jullie niet op zondag?
Op zondag bezorgt onze pakketbezorger Packs helaas niet. Ook op feestdagen geldt een aangepaste dienstverlening.
Waarom bezorgen jullie niet op maandag?
Onze pakketbezorger haalt de pakketjes helaas niet op in het weekend. Dit betekent dat we jou tulpen, in verband met de houdbaarheid, helaas niet op zondag kunnen verzenden om vervolgens op maandag te laten bezorgen.

Mijn Tulpen.nl

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Geen zorgen. Als je jouw wachtwoord bent vergeten, kun je op ‘wachtwoord vergeten?’ klikken op de inlogpagina. Je ontvangt dan een e-mail met een link waarmee je een nieuw wachtwoord aan kunt maken.

Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Ik wil graag mijn gegevens aanpassen, waar doe ik dat?

Je gegevens kun je aanpassen in Mijn account. Hier kun je tevens je wachtwoord aanpassen.